Doktorumuzun dediğine gore, eger insanların yumurtaya alerjisi oluyorsa genelde ya beyazına ya da sarisina oluyormuş. Benim bebeğimin sarisina tepki gösterdi. Beyazı denedim daha sonra ve ona da hafif bir hassasiyet gösterdi. Ayrica ne annem ne de ben yumurtayı direkt yiyemeyiz, ağır hassasiyet gösteriyoruz; ama kek, pasta tarzi şeylerin içinde tolere edebiliyoruz eger yumurta fazla değilse. Tadım yaptırabilirsiniz.