Bizde 40 gündür bez takmıyoruz. Bugün tam 2 yaşına girdi. Hala arada kaçırmalar oluyo ama çişi gelince artık tiss diyo. Ama asla kakayı tuvalete yapmıyo. Ve yapana kadar en az 5 kez tuvalete götürüyo bizi. Hiçbişey yapmadan kalkıyo. Sonuç altına yapıyo. Bizimde kakayla başımız dertte.