Sessiz_oyuncu valla benim kızım kreşe gidiyor ama bizim kırtasiye masrafımız aylık taksitlerin içinden karşılanıyor ayrı ödeme yapmadk malzemede almadık görüştüğümüz diğer kreşlerde kayıt zamanı bir yıllık 1500 TL civarı kırtasiye malzemesi için ücret istiyordu siz alın demediler hiç herkes farklı marka alır çünkü mesela boya kalemlerinde özellikle bazı markaların rengi güzel olmuyor faber castell iyidirr içeriği temiz derseniz boya malzemeleri için diyorum carioaca iyidir yani ama pahalı biraz bide büyükçe bi kırtasiyee gidip orayla görüşün hem içerik hem fiyat karşılaştırması yaparak alışverişinizi yapın derim