Kızlar merhaba dün bebeğimle beraber bebek arabasını apartman içinde ve taksiye koyarken kaldırmak zorunda kaldım akşam biraz dikiş yerim ağrımaya başladı bişi olur mu ? Dinlenmeyle geçer mi ki ? Çok ağrım yok sadece dikiş yerimi hissettiriyor o kadar doğum yapalı 17 gün oldu 😕