Arkadaşlar oğlum 2 buçuk aylık ve süt yumurta alerjisi var. Daha önce normal mama verdiğimde vücudunu özellikle başını ve yüzünü sivilceyle kaplandı zaten doğduğundan beri mukuslu kaka ve gaz vs vardı. Biz de doktora götürüp süt alerjisi olduğunu anladık. Neyse sorum şu ara sıra deneme amaçlı yine normal mama veriyodıum yine tepki veriyor mu diye 24 saat sonra yine kabarmaya başlayınca kesiyodum mamayı. Şimdi keçi sütlü mama aldım trendyolda mamanın altında bir sürü yorum vardı süt alerjisi için kullandık bi sorun olmadı diye bende merak edip denedim çünkü sütüm kesilmek üzere. Bugün mamayı vereli 3. Gün olacak herhangi bir kabarma vs yok acaba bugünden sonra olur mu onu merak ediyorum. Tepki verseydi 3 güne kadar verir miydi