11 günlük regl gecikmem var iki gün önce evde test yaptım negatif çıktı dün kan testi verdim o da negatif çıktı. Hamile gibi sabah bulanıyorum biraz. Koku hassasiyetim de var. sanki hamile gibi hissediyorum psikolojik mi yoksa başka bir rahatsızlık belirtisi mi anlamadım daha önce benzer bir durum yaşayan var mı?