Son 3 gündür kızım kaşık görünce ağlıyor ağzını açmıyor dişleri kaşınıyor hep ağlıyor 2 öğün yerdi bundan önce çorba ve meyve yiyordu ama şimdi başını çevirip kendini ittiriyor en sevdiği şeye bile napayım nasıl yol izleyeyim kemirecek şeyler koyuyorum yok muhallebi yapıyorum yine yok hiç bi şekilde yemiyor sadece anne sütü alıyor geçiçi midir bu süreci nasıl yönettiniz ? Aç bırakayım yer diyorum yine yemiyor sadece emmek istiyor