Öğretmenim okulda sütümü sağacağım. Bebeğim 5buçuk aylık hem emiyor hem mama içiyor. Ama hem sütüm azalmasın hem de mama ağırlıklı beslenmesin diye sütümü sağıyorum. Okulum evime çok uzak o yüzden 8 5 evde olmayacağım. Günde bir kere sağmam yeterli olurmu. 20şer dakika sağınca 90 cc cikiyor(Son emmesinden 4 saat sonra). Gunde iki defa mı sağsam. Sizler nasıl yapıyorsunuz ne kadar süt bırakabiliyorsunuz