Busra38 Daha once post paylasmistim nasil gece uykusu deliksiz geceriz diye. Bunu yapiyim derken bebegim eskisinden daha cok uyanir oldu 😒 neyse gecer dedim 4/5gun oldu hala ayni hemde oyle bi dalgin uykusun arasinda uyaniyorki artik esim bile yerinden pispisliyo bebisim agladiginda yaninda saniyo heraldeki 😂😂 napmam gerek fikri olan varmi 😅😅 insan herseysiz yapar heralde ama uykusuz yapamaz 😂😂 ya suan uykusuzluktan kendimden gectim oyuzden oyle dyom 🙈🙈
Beril_eslem Busra38 gaz sancısı olabilir o onu uykusundan uyandırıyo olabilir canım tabi bebeğin kaç aylık bilmiyorum sancı ayı da olmayabilir ama benim kızımın sancısı olsun o gece saatte bi uyanır emmek ister
Beril_eslem Busra38 gaz sancısı olabilir o onu uykusundan uyandırıyo olabilir canım tabi bebeğin kaç aylık bilmiyorum sancı ayı da olmayabilir ama benim kızımın sancısı olsun o gece saatte bi uyanır emmek ister
Sevgi1 Busra38 bana da su ver uyusun dediler sürekli memeye alma dediler 😂gece emipemp uyuyordu su verdim dün gece bı uyandı o ara 😂1 saat uyumadı
Sevim07 Belki etraftadski uyarıcıları azaltmak lazım . Rutin olusturmka lazım. Yatmadan direk daha emzirmek belki :)
Busra38 Sevim07 emzirmeyi kesmek zorunda kaldimda gece yatirmak siginti olmuyo herzmn ayni saatte yatar ama geceleri surekli kalkiyo 😣 hani oyle 5/6defada deyil
Busra38 Beril_eslem kizim 10gun sonra 10aylik olcak 🙈🙈 anne sutude kestim daha cok yemek veriyom genelde bizle yiyor
Busra38 Sevgi1 bende oyle yaptim bi ara ise yaradi sonra ara verdim ona geri su vermeye basladim basa dondum normalda bir haftada herseye alisan bir bebek
Sevgi1 Busra38 bana da su ver uyusun dediler sürekli memeye alma dediler 😂gece emipemp uyuyordu su verdim dün gece bı uyandı o ara 😂1 saat uyumadı