Kıxlar bebegim 11 aylık oldu 9kg 7.ayından beri çook az kilo alıyor. Dün akşam mesela ıspanak yemegi yedirdim. kakasında öylece geri cıkmış. Daha önce mercimek yemegi yedirdim yine aynı Bagırsak emilimi mi olmuyor acaaba diye düşünüyorum. 8 dişi var yada cigneyemiyo mu tam. Anlamadım. Kilo alımı neredeyse durdu. Doktor cölyak varmı ona bakalım öteki ay kilo almazsa yine diyor. Sizdede varmı bu duruö bebekleriniz kilo alıyor mu