8 aylıkken ayağımda aladığımda hareketsiz bir şekilde gözleri açık yatıyodu ve kasılmış olarak fark ettiğimde alıp kucagıma cırptım kendine geldi yarım saat sonra tekrar aynı oldu Ankara şehir hastanesine gittim 10gün yarım ve çocuğumun çocuk çağı epilepsi oldugunu ögrendim ondan sonra 3defada geçirdi şuan tedavi görüyor ve ilaç kullanıyoruz