mysa2 görüştüm ebe ile ilk ay aşısında sorun olmaz verem aşısında banyo yok dedi. Çocuk doktorunu da aradım sekreteri vardı anlattım durumu dedi takipte kalın sorun olmaz . Ama eşim de dahil herkes üzerime geliyor neden yıkadın diye ne zararı olur ki banyo ettirmenin