Luna1 benim oğlum da kolları böyle oldu almanyada yaşıyorum bana alerji dedi doktor atopik bi cilde sahip dedi egzama falan demedi hiç ama aynı bu benziyor sizin kine bi krem yazdı o kremle bir gün yanıyor bir gün sönüyor o yaralar anlamadikk bir gün tertemiz kolu diğer gün yine çıkmış 🤷♀️bize iki günde bir duş aldırın işte mustelanin alerji şampuani kullan dedi onu kullanıyoruz böyle canım inşallah bebeğin tez zamanda iyileşir 🙏