Eminecak -KAREN- koymadim bebegim kışın ek gıdaya gecerse ona da iciririm diye. Kendimiz icerken tadina göre ekleriz diye düşündüm.
Lina_3520 yenidenanne3 kabuğunu soyup gelişi güzel doğrayıp poşetleyip attım buzluktan çıkınca üzerine bir miktar su koyup ocağa attım şekerini damak zevkimize göre katıp kaynattım pişince blendırda çektim mis gibi meyve suyu oluyor çocuklarım çok seviyor