Happymamii Merhaba anneler bebeğim 14 günlük oldu 15.günde d3 vitamini verdi sağlık Ocağı markasıda monovit d3 ama iyi değil diyenler oldu önerdiğiniz var mı?
Sonsuzmutluluk Happymamii ocean veya wellcare ikisinide kullandım değerleri güzel çıktı kızımın ikiside temizi içerikli
Efuli6161 Happymamii deca-tabs kullanıyorum gayet iyi değerleri..içinde A-D-Evitaminlerini barındırıyor günde 4damla veriyorum tavsiye ederim tadı da iyi sanırım çünkü severek içiyor
Sumiree Happymamii ocean 400 lük kullanıyorum tadına baktım doğal zeytin yağı tadı var en iyi bunu söylüyolar