Bebeğin uyku aradıklarını bebeginize uygun belirleyin. İlla şablonlara uydurmaya çalışmayın. Ayı nekadar küçükse okadar kolay değişikliğe adapte olur.
Büyüdükçe ve özellikle atak zamanlarında sakinleştirmek uyutmak zor olur ama biz mutlaka sakin ve tutarlı olmalıyız.
Bebeğin kafası karışmamalı.
Verdiğimiz destek güven ve sakinlik olmalı. Diğer destekler sallamak pispislamak emzirmek bunları 15 günde eğitim adi altında bebeğimiz den çekemeyiz. Yavaş yavaş alıştırmak ve güven vermek en önemlisi.
Sizde yatağına koyup pis pislayarak uyutuyorsaniz, herzamanki gibi yapın ama tam dalacagi zaman elinizi çekin.
Büyük tepki verirse tekrar sakinlestirin ve elinizi çekmeden hareketsizce bekleyin.
Bunu sürekli olarak yaparsanız alisacak ve en sonunda size güvenecek elinizi çekseniz bile uyumaya devam edecek.
Yatır çık özendiğimiz bisey olmasın, onun bize ihtiyacı var. Ruhen hemde beden olarak. 🤍