birkatre bugün gittim doktor ultrasonla karnıma baktı bı sıkıntı görmedi kan verdim ona bakalım dedi kanda da bişey çıkmadı emzirdigim için normal olmaman dedi bu adet olmanın bı süresi yok herkesin bünyesi farklı gününü bekle istersen adet söktürücü yazıyım dedi bende herşey normal olduğu için yazdırmadim kendiliğinden olmasını bekliyorum