3 gün sonra 5 aylık olucaz ama anne sütü alıyor bebeğim doymadıgını düşünüyorum 3 aydan beri hep emmek istiyor ama bende tükendim artık dinlenemiyorum aktivite sıfır psikoloji olarak düşüyorum hep sinirliyim , Bi fikriniz var mı ? Ne önerirsiniz kilo alımı iyi ama sürekli emzirdiğim için iyi tamam emsin ama benim metal sağlık hiç iyiye gitmiyor dermanım kalmadı 6. Ayı beklemelimiyim doktorumuza kalsa emsin diyor 🤔