Merhaba anneler kızım 11 aylık odalarına besıklerıne nasıl alıştırdınız acaba ? ben suanlık sadece gunduz uykularını orada yatırayım alışması acısından dedım ama kendı odamda uyutup oraya tasıdıgımda en gazla 45 dk uyuyor. normalde beraber kaldıgımız odada 1.5 bazen 2 saat uyuyordu odada vakıtte gecırdık. gece uykularını uyutmadan onden baslayayım dedim ama besık sallandıkca uykusumu dağılıyor anlamadım siz neler yaptınız onerılerı alabılırım 🥰