Prensesimmmasele Kzlar emziriyorum bebeğim 9 aylık.alveres hap içsem bebeğime 3 veya 4 saat süt vermessem olur mu.geçenlerde hastnede doktor serumuma kattı 3 saat emzirme dedi.yine öyşe içsem emzirmesem olur mu ya
meg2022 Prensesimmmasele arveles biraz ağır bi ağrı kesici isterseniz riske atmayın eczaneden parol alın onu için. Geçmiş olsun 🌸
SeninAnnenBirMelektiYavrm Prensesimmmasele arveles önermiyorlar. içersende sütünü sağıp Dökmen gerekir bi süre
Smy3203856 Prensesimmmasele zararlı diyorlar ama benim migrenim var parol falan fayda etmiyor, cok kötü olduğumda iciyorum malesef
meg2022 Prensesimmmasele ikişer tane dolarex yada arveles içerdim hamilelikten önce baş ağrısı tuttuğunda ama şimdi içemiyorum dediğiniz gibi parolde çok hafif ama 4 saatte 1 yada 6 saatte 1 alınabilir. Emzirme bitene kadar bedenimiz bize ait değil maalesef 😐
Prensesimmmasele @“Smy3203856”# Smy3203856 benimde böbreğimde iltihap ve heryerini enfeksiyon kaplamış çok şiddetli ağrıor dayanışck gibi değil ama bebeğim içinde korkuyorum dün doktor seruma takımca bile korktm 4 saat emzirmedim
Prensesimmmasele meg2022 yok canm böbrekleirm ağrıyo iltihaplanmış idrarım kanlı gidiyo çok kötü sancı yapıyo ve taş çıktı
meg2022 Prensesimmmasele ayy çok zordur biliyorum. Kızılcık suyu bulabilirsen iç bi nebze iyi gelir birde miden bulanmazsa boş bol sirkeli su iç Allah kolaylık versin