Nasilsiniz kizlar? Hadi herkes cocugunun yasini ve okul surecinin nasil gittigine dair yorumda bulunsun, sohbet edelim.
Benim kizim tam 3.5 yasinda , 9-6 arasi tam gun krese yazdirdim. Ilk gun 1 saat gitti ve her gun saati artirttik. Su an 7. Gunumuz 6 saat kaldi dun. Calisan anne oldugum icin sure maalesef uzun olacak. Okul 9 saat ama en fazla 7 saat durmasini istiyorum. Ayrilirken zorlanmiyoruz ama 2 gecedir cis kacirma basladi. Duzen oturunca Umarim zamanla bunu da asariz. Sizde durumlar nedir?