Minigebe Acı elma yağı aldim aktar zeytinyağıyla karıştırıp kullan dedi kızım 51 günlük kullanan ve faydasını gören var mı ne gibi yararı var ve nasıl kullandınız
Berilsmom13 Minigebe ne için kullanıldığını faydasını zararını bilmediğiniz bir yağı neden aldınız onu anlayamadım
Defnemmm1 Minigebe ben bu yağı gaz için duymuştum bana da başka biri dedi gazı olursa diye ama galiba iyiki de almamışım yorumlardan dolayı
Vanilyaaa Minigebe hangi devirdeyiz ya çok tehlikeli bi yağ çok gazlı ise çocuğunuz gaz damlası kullanın kötü sonuçlar doğurabilir bu yağ.
Minigebe Tazeanne_ araştırdım içirme durumunda zehirlenme olayları gördüm ama daha önce kullanan kişilerden duyduğum kadarıyla topuklarına masaj yapıldığında Bebeği rahattlattigini söylediler bende merak ettim burada kullanan var mı diye 😊
Minigebe Berilsmom13 internetten araştırdım aktara da sordum gazlı bebeklere iyi geliyormuş topuklarına masaj yapilcak şekilde burda kullanan tecrübeli biri var mı diye merak ettim