The_Ana küçük dolmalık patlıcansa oyarak koyabilirsiniz,bostan mı ne diyolar uzun patlıcanlardansa küp küp yemeklik doğrayıp kızartıp koyabilrsiniz ya da fırında közleyip koyabilirsiniz.Ben dolmalık ve imam bayıldılık kızartıp koydum yarında normal yemeklik güveç için filan küp küp doğrayıp kızartıp koyacam inş.bide közlemelikte alıp koyacam