tazeanneeeee probiyotik ve gaz damlası kullanan anneler ne zamana kadar kullandınız? biz 20 günlükken başladık gazdan dolayı bebeğim 4 aylık oldu gaz problemi geçti çok şükür de bırakmaya cesaret edemiyorum açıkçası. siz ne zaman ve nasıl bıraktınız