Ne olduğunu anlamıyorum gece en fazla 3 kere klkardı yatardı 3-4 gibi kalkar bir daha 7-8 gibi kalkardı ama şu 4 gündür 40 dk 1 saat arayla ağlayqrak uyanıyor derdini de anlamıyorum ki neden böyle olduğunu uykusu var aslında gözlerini ovuşturuyo çok açmıyo uyutmaya çalılıyorum direniyo ağlıyor başına gelen var mı acaba 4 günde yqşlandım resmen