Kızlar normalde arada bir mama verirdim. Ama 3-5 gün vermemiştim hiç. Bebeğimde unutmuş sanırım biberonu. Birden birede sütüm azaldı kesildi nerdeyse. Ne yapsamda gelmiyo su içiyorum bestlak kullanıyorum. Sağım yapıyorum. Rezene incir kimyon. Yok gelmiyo. Azcık sızıntı geliyo. Bebeğimde emmek istiyo. Aç görüyorum. Bırktığım an ağzına ne değse aranıyo. Ama biberonu aassla almıyo. Ne yapıcağımı şaşırdım kaşıkla denedim çok zor oluyo. Şırıngayla denedim yarısını dışına döküyo. Ya sütümü artırmam yada biberonu alıştırmam lazım. Eşimde belkide aç değildir sadece emmek istiyodur diyo olabilir mi