Bilgisi olan cevaplarsa sevinirim agustos 27 de kira sözleşmesi yaptım su faturası açtırdım ayın 29 unda emlakçı aradı ve ev sahibi evi vermekten vazgeçti dedi paramı geri iade ettiler şimdi saski beni arıyor ve benim aboneliği iptal etmemi istiyorlar başka birisi açacakmış abonelik ev başkasına kiralanmış diyeceğim şu ben bunu dava etsem pazartesi kazanır mıyım davayı aboneliği iptal edeyim mi etmeyeyim mi