gizay55 Kızlar sanırım pek sütüm yok bebeğim 3 aylık bu ay hiç kilo almadığı için doktor mama ver meme sonrası dedi, 3 saatte bir emzirip mama veriyorum, bir de lansinoh pompa aldım, sütümü arttırmak için nasıl ne sıklıkla sağmalıyım?
Birkedibirbebekkkk gizay55 sizin zamaninizdayken 2-3 satte bie sagim yapiyordum. Kisa sure icinde ciddi bir artis oldum ne kadar sık.sağarsaniz o kadar artiyor
dolunaymomsss gizay55 her emzirme sonrası her memeyi 15 dk sağmak amaç bebek emdi o ona yetti sen daha fazlasını üretmek için sağmak
yusufmertmom gizay55 emzirdikten sonra her gogusu 20dk sağ. Evet zor oluyir biliyorum ama özellikle geceleri satmaya calis. Saat tut ne kadar sürede süt geldiğine bak. Mesela ilk gunlar 10.dkda süt gelirken ilerledikçe hemen gelmeye başlıyor. Sagdigin sütü buz dolabina köy sobra bebeğine ver yine dökme sakın çok kıymetli her damlası ♥️
gizay55 Birkedibirbebekkkk zaten bebek 3 saatte bir emiyor ama kısa sürüyor işte emmesi 10 dk iki memede zor tutuyorum çırpınmaya başlıyor sonra sanki süt gelmiyor gibi😢
gizay55 dolunaymomsss anladım yani emzirip sonra her memeyi 15 dk sağacağım, inşallah işe yarar çok uğraştırıcı oluyor böyle hem meme hem süt gece gündüz teşekkür ederim deneyeceğim, başka önerileriniz de varsa yazabilir misiniz, yemediğim içmediğim şey kalmadı
dolunaymomsss gizay55 ben tavsiye ederim çünkü işe başladığım da ben arttırmak için ebeden eğitim almıştım tek şey sağmak ve iki gün sonra farkedilcek şekilde arttı sadece sütü de yağlandirmak için de sağım sonrası badem ceviz incir yemek bu kadar 🥰
Elfyvs gizay55 şuan aynı durumdaydım 3 ay 8 günlük bebeğim 1 haftadır mama takviyesi yapıyorm sanki sütüm çok çok azaldı humana çayı motillum tablet bestlak damla hepsini kullanıyorm bol bol su içiyorum ama artmıyor bir türlü bebeğimde meme reddi yapmaya başladı zar zor emziriyom bilmiyorum nasıl olacak sağım yapmak istiyorum emmediği zamanlar ama iyice biberona alışıp bırakmasından da korkuyorum
gizay55 nkbi4141 yani süt arttırır denilen şeylerin hepsini yiyorum pregnacare in emziren anneler için olan vitaminini de içiyorum, ne yemeliyim daha bilemedim😢 Bugün de meme reddi gibi bir şey yaşadım az önce çok üzüldüm emmek istemedi hep ağladı gazı varmış gibi mama verdim içti 😢
Xlement @“gizay55”#p22298429Ben sağdım aşırı azaldı eskıler sagınca sagorlasırmış meme derlerdı cok pişmanım
Xlement gizay55 ben hıc sagmada artar dıye duymadım hemsıreler de onermedı sagmayı. Ve sutum ınanılmaz derecede azaldı bin pişmanım
gizay55 yusufmertmom bugün emmediği zaman pompa ile sağdım 10 dk her bir göğsü birinden 40cc diğerinden 25cc kadar geldi, önce mesaj modu var ya o modu açıyor makine 1 dk sonra süt gelmeye başlıyor, şimdi bu durumda benim sütüm az mı demek yardımcı olur musunuz lütfen
yusufmertmom gizay55 3 aylık bebek için 65cc normal bence ama pompanile sağımla emme arasında fark var emerken daha fazla düşür gelir bunu unutmamak lazım. 10 yerine 20dk sağ memeyi hep uyar yani bebek aç süt üret diyoruz beyine. Pes etme sağmaya devam et fırsat buldukça emzirirkende gerekirse iki memeyi de ver yeterki emsin. Hatta emerken benim emzirme danışmanım mama damlar diyordu mesela yada uyuduğunda Memeye dokun uyansın hafif emmeye devam etsin. Mamayı günde öğünlerde ver mesela sabah öğle akşam. Ne kadar düzenli verirsen o kadar emer seni memeyi bırakmaz
gizay55 yusufmertmom bebeğim bu 65cc sütü emdikten sonra bir de 90cc mama içiyor, bilmiyorum sanırım midesi daha geniş gibi
gizay55 yusufmertmom bebeğim bu 65cc sütü emdikten sonra bir de 90cc mama içiyor, bilmiyorum sanırım midesi daha geniş gibi
menek16 gizay55 mamayı meme de eds sistemiyle verin eds nin detaylı videoları car youtube da böylece bebek meme de kalacak süt artışını en çok onların emmesi saglıyor 1 aylık bebegim hiç emmedi meme reddi yasıyordum sütüm azdı emzirme danısmanı ile çalıştım eds ile memeyi tutturduk şuan mama meme olarak gidiyor ama sütümde de belirgin şekilde artış var gece 12-2 arası altın saat olarak geçiyor gece mutlaka sagım yapın
gizay55 Elfyvs çok zor bir durumdayız çok iyi anlıyorum sizi tam bir çıkmaz 😢 ne kadar mama veriyorsunuz?ben meme + 90cc veriyorum her 3 saatte bir, sanki versem daha çok mama alacak gibi, doyuramıyorum😅bir de hangi mamayı kullanıyorsunuz?biz baby goat diye bir mama kullanıyoruz