Naciyeylmz Bebeğimden namaz kilamiyorum bir hoca hanıma sordum aglasada kilmalisin dedi ama kildirmiyor ayağıma dolanıyor ağlıyor kilamiyorum 😒rabbim kiziyormudur bana çok suçlu hissediyorum
balkizimbebegim Naciyeylmz yani bazen ağlasada kılıyorum bi zaman sonra ağlamayı bırakıyo anlıyo zaten namaza durcağınjz zaman önüne oyuncak falan bişeyler verin oyalanacağı
esos93 Naciyeylmz benimkide aynen öyle kac kez başörtümü açıp bozuyo namazimi bide abileride var onlarda küçük hepsi birlikte bazen oynuyorlar önümde ama bahane yok namaza