Oioi markasının 2 tane kaşığını bardağını ve vakumlu tabağını aldım birde silikon önlük alcam. Vakumlu olduğu için tabağı kaldırıp atma ihtimali olmuyor, bardağı atsa da kırılmıyor kaşıkla da çorba muhallebi herşeyi yedirebilirim illa kendisinin kullanması gerekmiyor. Zaten kendisi kullansın diye ayrı olarak 2 tane püre kaşığı aldım