Hepsi temiz icerik atopik icin bioderma kullandim baktim hala kasinio linola aldim smdi baska bi krem alsam sknti olurmu aceba hicbisey sürmeyincede kasiniyo kanatiYo yoksa doktor kortizonlu krem yazmisti onu mi kullansam ama icime hic sinmiyor birkez kullandim gecirdi sonra yine hemen tekrarladi