Ya ben bu tog işlerini hiç anlayamadım kış geliyor oğlum 1,5 aylık sıcak bi şehirde yaşıyorum uyku tulumu almalı mıyız her tog derecesini alırsak servet vermemiz gerekicek siz nasıl yapıyorsunuz anneler beni aydınlatsanız keşke. Kışın evim soğuk oluyor hem çok büyük hemde son katta oturuyorum. Yatak odamız hele buz gbi oluyo ısınmıyor klima da açıcam ama şunu al bu kışı rahatça geçir aklın kalmaz dediğiniz tulum ve sayısı var mı asla anlamıyorum toglardan