2 ay 11 günlük ikizlerim var Aptamil conformil kullanıyorum mama sonrası hemen kusuyorlar. Doktor gaviscon kullanmamızı söyledi fakat faydasını görmedik doktorumuz Kilo aldıkları için başka bir tedavi yöntemine gerek olmadığını söyledi. Benim gibi kusma sorunu olan anneler var mı ? Eğer varsa kaç ay devam ediyor kusma. Üst değiştirmekten sıkıldım artık kusuyorlar tekrar acıkıyorlar 😄