Tazebiranne2408 Arkadaşlar 16 günlük bebeğim var ama günde 1-2 kez zor kaka yapıyor emerken ve biberonla beslerken ağlayarak kıvranarak bırakıyor geri gazdan dolayı mı yoksa midesinde mi problem var bilmiyorum ve bebeğime kaka yaptırabilmek için ne yapabilirim?
sssiln Tazebiranne2408 bizde 15 günlüğüz benim bebeğim de de seninki gibş sıkıntı var benimki 2 günde bir yapıyor doktor bi çay kaşığı zeytinyağını mamaya damlat ve kulak çubuğunu zeytinyagına bandırıp dışkı deliğini uyar demişti bi kere denedim oldu