nazlimom_ Bebeğinizin karakteri nasıl bizimkinin adı Asil ege , inatcı çabuk sıkılıyor bi de Ege lerde şımarık olur diyolar , sizinkiler nası😂
Hilosssazra nazlimom_ Ege isimli yiğenim var gerçi şimdi 15 yaşında. Küçükken şımarık büyüyünce de çok özgüvenli oluyorlar😁 bence olmalılar da ☺️
Sonsuzmutluluk nazlimom_ yeğenimin ismi ege ve dediğim dedik bir çocuk 3.5 yaşında ama çok akıllı çok güzel konuşuyor büyük insan gibi cümleleri var. Benimde bir oğlum olursa bende Asil koymak istiyorum
witcher nazlimom_ teyzemin oğlunun adı asil 3 yaşında yok böyle bi çocuk 🤦🏼♀️ Bir de ikizler burcu anlatılmaz yaşanır 🤦🏼♀️
Yasemin34 nazlimom_ benim eşimin adı asil 37 yasında çocukken çok yaramazmış ama gelelim genel huyuna adı gibi asil biri kendini çok beğenir sever dedim dedik çaldım düdüktür çok bilgili özellikle Osmanlı ve genel tarihle çok ilgilidir tatlı dilli yılanı bile deliğinden çıkarır 9 dil biliyor ikizler burcu tüm özelliğini taşıyor 🤣
Firdevs-33 Merhaba 11 aylık oğlum Asil Kayra ismi isminin etkisi mi bilmiyorum ama hırcın değil sadece çok inatçı ama çok güleryüzlü 😊