Seraplavin doktorum ne kullanırsan kullan gazı olcak demişti aynı şeyi yediğim içtiğim şeyler içinde diyordu 11 kilo verdim bebeğe gaz olcak diye dişlerim çürümüştü düşün sonra saldım yemeye başladım kola bile içtim 3,5 - 4 aylıkken bitti gazı simdi 6. Aya giricez ben hiç bitmicek sanıodum gazı ama bitti sizinkide geçiçek ♥️