Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 aylık. Yatağa koyuyorum yastıkla çevreliyorum onları da geçiyor artık. Kendi anne yanının yanlarına tutunup kalkıyor. Yerde de uyutmak istemiyorum malum kışta geliyor. Ne yapmalıyım siz neler yaptınız ? Park yatak olur mu ya da başka bir öneriniz var mı ?