Sevgili anneler kızım 29 aylık yaklaşık 2bucuk Ay önce tuvalet eğitimine başladık tabiki altına kaçırdı etti gündüzü hallettik fakat gece olayına çözüm bulamıyorum alarm kuruyorum ama genelde yetisememiş oluyorum altına muşamba seviyorum çift kat koruyucu vs yatağa çiş geçme olayını engelleyelim diye yatmadan w saat öncesinde sıvı vermiyorum çok nadir çok susadiysa veriyorum bir iki saat sonra kaldırıp tekrar çişini yapiyoruz ama kesinlikle altını ıslanınca rahatsiz olmuyor yada uykudan uyanmiyor gece bez de bağlamak istemiyorum sabah uyanır görür alışır tekrar diye sizler nasıl bu süreci geçirdiniz geceler kabus oldu bu arada 6bucuk aylık ikiz gebeyim bu süreç beni yordu açıkçası