Venusum Uyumuyor uyumuyor uyumuyorrr delircrm yaa .uykusundan ağlayarak uyanuyor memeye alıyorum susuyor ama emmiyor emzik veriyorum atiyor besige koyuyorn yarm saat geçmeden ağlayarak uyaniyor .sabah 5 den beri ayaktayız uykusuzluktan beynm catlyo artk .ustune birde guzel kustu kendini kaldırmak için kaskatı kesiyor boyle olunca da kusuyor ee doktorda 5.5 Aydan önce oturtmayn dedi napcagmi sasirdm oturamaynca da sinirlenp kaskatı yapp kusuyor .ayy delirmeme ramak kaldı cok yorgnm gece zaten surekli kucakta gezdi sabah desen uyumaz gene kucakta.uykusuzluktan catlcm
Yelizemirvolkan Venusum seni çok çok iyi anlıyorum ama yaşına kadar biraz zor sonra uykular düzene giriyor oğlum 2 yaşına gelmek üzere yeni yeni uyuyorum diyebilirim.🤷🏼♀️ Annelik büyük fedakarlık gerektiriyor sabır diyelim..
Masall_moms01 Venusum Allah yardımcımız olsun hepimizin benim kızın ayakta sallanmaya alışkın resmen 1 aydır mahfoldum gece sabaha kadar ayağımda sallıyorum belimi asla hissetmiyorum ağlama krizi geçirdim sürekli kucakta gündüzde ama dün beşiğine koydum öyle sallıyorum şükür dedim resmen yüksek ihtimal sizde atak dönemindesiniz biz 5 aylık olduk ve benim kızım yabamcı kimi görse aşırı ağlıyır o yüzden ne anneme gidebiliyorum ne birşey çünkü o ağladıkça ben daha çok yoruluyorum tek bakmak çok zor.. Ben kısa sürelide olsa kucağımda oturtuyorum çünkü çok istiyor sizde kısa sürelide olsa oturtabilirsibiz bence 🙏Kendinize motivasyon verin geçecek bol sabır diyin inanın 2 gündür öyle yapıyorum kendimi daha iyi hissediyorum
Semra1111 Venusum 4 ay 14 günlüğüz doktorum artık yavaş yavaş oturtmaya başlayabilirsiniz dedi yani 2 3 dakika belli aralıklarla falan sizin ki neden öyle dedi ki şaşırdım doğrusu. Benimkinde de bu ara uykusuzluk sinirlilik hali var cnm birde dişimiz çıkıyor bizim sizin de muhtemelen diş geliyor
Venusum Küçücük ama resmen koca insna gbi sniri var soktaym .üstünü değiştirince hele nasl kiziyor söyleniyor
Buse18062 Ben 4 aydan beri oturtuyorum , bence çocuğun gelişimine göre değişiyor bebeğin oturma zamanı. Bu arada büyük ihtimalle atak dönemindesiniz çünkü bizde öyleyiz , inşallah en kısa zamanda geçer
Venusum Buse18062 8ki doktor da 5.5 ay en ideali dedi ama cocuk oturmak istyr napvam sasrdm oturmaynca aglior mecbur kucakta gezdiririm cok yoruldm ya
Venusum Yelizemirvolkan kimsem yok tek bakıyorum artk o kadar yoruldum ki belim kollarım hissetmiyorum artk
Yelizemirvolkan Venusum aynen ben de tekim.. kolay gelsin oturtma işi 4. Aydan sonra yavaş yavaş başlayabilirsin ama bende 5 buçuk Aylıkken başlattım sonra çok geç oturdu son karar tabikide doktorun ve sende
Buse18062 Venusum Tabiki doktor en iyisini bilir , ben oğlum oturmak isteyince başladım , ne kadar isterse kucağımda oturtuyorum , sıkılınca ağlıyor zaten
Venusum Masall_moms01 evet ama cidden yoruldm yaa kimsesizliktr cok zor sabah yere bastm resemn ayaklrm tutmuyordu yorgunluktan