Sia Organik keçiboynuzu özü kullanıyorum her kış. Hastalık döneminde düzenli beslenme, bol sıvı, yeterli uyku ve bolca anne ilgisi☺️ Okul hayatınız başladıysa aferin pediatrik bulundurmadan olmuyor evde. Yoksa okula tekrar gitme süresi de uzuyor. Bu sorun değilse evde tamamen geçene kadar bekleyebilirsiniz. Hastayken bağışıklık güçlendirici şeyler pek fayda etmez. Dengeli bir beslenme şekli yeterli normalde fakat biraz bünyeyle de alakalı bu.