Hanimlar ben bağkurluyum doğum öncesi ve sonrası raporum var. Sgk dedi ki rapor tarihi bitince beyan ver şartları karşılıyorsanız paranız yatar. Doğum öncesi raporun tarihi bitti haliyle onu beyan verebilirmiyim diğerini beklemeden bilgisi olan var mı acaba?