Aptamil bizi de mahvetti. Acillik olduk kaka yapamama yüzünden. Kesinlikle hemen bırakmanızı öneririm. Ona başladıgım an 4 5 günde ıkına ağlaya yapıyordu. Günde bir kez vermeme rağmen cok acı cekti bebeğim. Sma ya geçtiğimiz an düzeldi. Mama değiştirince eminim düzelcejtir.