Ozlmmgmail 2 aylık bebeğim uyurken sürekli ellerini çıkarıyor. Uykusu bölünüyor. Başlarda kundakla uyutmama rağmen şuan asla uyuyamıyor. Yaptıgım an uykusu açılıp çılgına dönüyor. Nasıl alıştırabilirim? Alışsa daha rahat uyuyacak eminim.
expectopatronum Ozlmmgmail sevi bebenin cırt cırtlı yarım kundağı var. Benimki uyanıkken asla yaptırmazdı yatağına onu serip bebeği uyutup koyunca kollarını sarardım.
Ozlmmgmail cftcdln denedim maalesef öyle bile istemiyor. Memeyi bırakınca uyusa bile uyanıp sinir başlıyor bağırıyor. Uyku açılıyor
Ozlmmgmail expectopatronum sonradan uyanmıyor mu? Benim ki ara ara kollarını hareket etme zorunluluğu hissediyor:) o ara farkedip uykusu açılıyor ağlamaktan
expectopatronum Ozlmmgmail yok sadece önünü kapatıyosunuz zaten bebeği hiç hareket ettirmeden. Evet maalesef benimki de gözlerini kaşıyo parmağını gözüne falan sokuyo sürekli 😅