Merhaba arkadaşlar. Bebeğime 2 numara Molfix bez kullanıyorum. Bacaklari çok sıkıyor galiba bez değiştirirken hep kırmızıliklar farkediyorum. Bacaklari sıkmasına ragmen bel çevresi de aşırı bol oluyor. Bantları üst üste yapıştırmama rağmen beli bol duruyor. Ben kaç beden bez kullanmam lazım şimdi?