Sena1- Kızlar merhaba 38 gün önce normal doğum yaptım kanamam bir hafta önce bitti gibi oldu 2-3 günden beri yine yoğun bir kanamam var normal mi sizce biter mi içinde parça kalmış olabilir diyenler oluyor korkuyorum aynı durumu yaşayan var mı 😞
Melek1282 Sena1- yanlış bilgilendirmek istemem ama bi doktorun paylaşımını görmüştüm kanamada düzensizlik kanama gelmesi normal demişti dogumdan sonra
Snmctnnn Sena1- canım bende normal dogum yapmistim bnim 40gun geldi kananmam sonra kesildi bilgim kadariyla anlattigin normal bise
Snmctnnn Sena1- korkulcak bisey yok icindeki pis kanı atıyo vucudun yavas yavs bnimde bi ara oyle olmustu carşaflarıma varıncaya kadar kandı sonra azaldi sonra gene normale dondu olur oyle seyler