14 şubatta ücretsiz izne ayrıldım. 15 inde maaş yatmadı. En son ocak 15te maaş almıştım.
Şimdi işe ayın 16sında başlasam, diğer 15e kadar çalışsam. Çift maaş mı alcam nasıl oluyor başlayan var mı, hangi gün başladığımızın bir önemi var mı ayın 15inden önce yada sonra başlamaya çalışmanın bi anlamı olur mu.