SinemAsel bebek zaten sizde kalır.. msjlari delil olarak kullanıp maddi manevi nafaka alabilirsiniz bebeginiz kız olduğu için kız çocukları evlenene kadar baba nafaka ödemek zorunda o yüzden sorun yok.. ayriyeten malları delil olarak hiç kaybetmeyin 7 yas dolduğunda bir dava açıp velayet isterse baba bu halde bir kız çocuğunun buyuyecegi bir ortam sunamaz diyip öne sürebilirsiniz tekrardan.. bilgilerim bu kadar