Seydaisik Bebeğim 26 günlük sürekli gaz sancısı çekiyoruz. Deneyip, kullanıp, uygulayıp etkisini gördüğünüz şeyleri yazarsanız çok sevinirim :)🌸🫶🏻
Aselnghnn Seydaisik biogai gaz damlasini oneririm canim benim kizimda 15gunlukkn baaladi cok damla degistrdim
DeryaEFE11 Seydaisik biogaia gaz damlasını kullandım ben çok iyi geldi tabi gaz için egzersiz de yaptım şu an da probiyotik kullanıyoruz
silakiriktas Seydaisik benim kızım 2 aylık kolik olarak doğdu . Ben şuan biogaia infacol ve laktazm kullanıyorum bu üçü sayesinde gaz sorunu tamamen gitti . Tavsiye ederim 🙏🏻🌸