DunyamMavi Bebeğim için izotonik su kullanıyoruz ama gece uykusunda yine burnu tıkanıyor. Uyurken de yapamıyorum ağlıyor. Yatak odamızda kalıyor çok küçük değiş odamız hatta büyük diyebilirim. Buhar makinesi arıyorum da ne kadar kapasiteli olması gerekiyor bilmiyorum büyük odalarda yeterli nemi sağlayan bi ütün var mı bildiğiniz ? Trendyoldan bakıyordum 300 ml olanlar var yetersiz mi olur daha mı büyük lazım acaba şu alttaki ürünler daha büyük galiba kullanan var mı hiç ? https://ty.gl/641f828f0 https://ty.gl/fe4d4aff0
Nsykt DunyamMavi Weewell WHC730 soğuk buhar makinesini geçen kış boyunca kullandık. Gayet memnun kaldık. Tavsiye ederim.