Nurcan90 Merhaba arkadaşlar ben ilk gebelikte kan sulandırıcı iğne kullandm 2.sinde tekrar kullanicakmyim acaba benim gibi kullanan belki vardır🤔🤔🤔
gocebebirbayan Nurcan90 ilkinde kullandıysan ikincide de kullanman olası , doktor takibinde olmalısın
Sessiz_oyuncu Nurcan90 ilkinde kullandım ikincisinde de doktor kullanman gerek dedi . Onda da kulllandm
Mommy_ Nurcan90 Sadece o gebeliğin oluşturduğu risk için kullandiysaniz bu gebelikte gerek olmayabilir. Fakat trombofili için kullandiysaniz her gebelikte şart.